Autor |
Wiadomość |
Gość |
Wysłany: Śro 17:58, 25 Paź 2006 Temat postu: |
|
sorry za OffTopa
b0b przepisali Ci ocene z Matmy za meki u Sushcha |
|
|
Gość |
Wysłany: Śro 17:40, 25 Paź 2006 Temat postu: |
|
Buahaha oj Arek Arek 4 tydzień na uczelni i juz kurwa nie możesz książki otworzyć !! Ja pierdole Ucz sie ziomus ucz bo na Eko warunków nie dają |
|
|
wilu |
Wysłany: Śro 9:37, 25 Paź 2006 Temat postu: |
|
no odpowiedzi by sie przydaly:D |
|
|
b0b |
Wysłany: Śro 7:59, 25 Paź 2006 Temat postu: |
|
to jeszcze odpowiedzi podaj ;] |
|
|
szymanek |
Wysłany: Wto 20:26, 24 Paź 2006 Temat postu: PODSTAWY MARKETINGU- test |
|
1. ......... wyznacza rolę, jaką przedsiębiorstwo chce spełniać na rzecz otoczenia.
2.Przy pozytywnych relacjach między atrakcyjnością rynku a pozycją konkurencyjną firmy przedsiębiorstwo może stosować strategię:
a) selektywnego rozwoju
b) ekspansji
c) eksploatacji pozycji rynkowej i wycofywania
3.Gdy sprzedaż produktu wyraźnie wzrośnie, promocja i dystrybucja są aktywne oraz pojawiają się pierwsze zyski, produkt znajduje się w fazie:
a) wprowadzania
b) wzrostu
c) dojrzałości
d) schyłku
4.Marketingowa strategia cen polega na:
a) ustalaniu cen na poziomie wyznaczonym przez koszty i zakładany poziom zysku
b) ustalaniu cen na poziomie wyznaczonym przez relacje kosztów i zdolności siągnięcia sprzedaży
c) ustalaniu cen na niskim poziomie w celu ustalenia jak największego udziału w rynku
5.Dystrybucja selektywna polega na wyborze odpowiednich grup klijentów i dotyczy produktów:
a) nie postrzeganych
b) luksusowych
c) wybieralnych
d) podstawowych
6.Do typowych pośredników w kanale dystrybucji na rynku dóbr przemysłowych należą:
....................................................................................
7.Public relation to:
a) zestaw celowo dobranych i zorganizowanych działań zapewniających firmie systematyczne komunikowanie sie z rynkiem
b) forma promocji prowadzona przez emisję informacji przeznaconych do nieodpłatnego rozpowszechniania przez źródła masowego przekazu
RESZTA PYTAŃ ZA NIEDŁUGI CZAS!!!! POZDRO FOR ALL!!!! |
|
|