b0b
Abstynent
Dołączył: 22 Paź 2006
Posty: 1085
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 49 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Konikowo
|
Wysłany: Wto 15:36, 24 Paź 2006 Temat postu: Sciaga z Informatyki |
|
|
EXCEL
Formuły- są to wszelkie zapisy złożone z liczb, adresów komórek, operatorów arytmetycznych arytmetycznych wbudowanych funkcji excela.
Wartość kroku- liczba służąca do wyznaczenia kolejnych wartości serii danych.
Wartość końcowa- wartość końcowa serii danych.
Ochrona danych:
Hasło- ochrona hasłem.
Zawartość- uniemożliwia zmianę zawartości komórek bieżącego arkusza.
Obiekty- uniemożliwia zmianę obiektów graficznych.
Scenariusze- uniemożliwia zmianę scenariuszy.
Sposoby adresowania komórek: a. względne; a. bezwzględne; a. mieszane.
Funkcja- gotowy zdefiniowany wzór obliczeniowy.
Wykres:
Serie danych- zbiory danych, na podstawie których powstaje wykres.
Kategorie danych- typy, na jakie są podzielone dane w wykresie.
Linie siatki- linie rysowane równolegle do osi wykresu i stanowią punkt odniesienia dla danych.
Legenda- identyfikuje poszczególne serie danych za pomocą deseniu i koloru.
Tytuł wykresu- umożliwia nadanie tytułu wykresowi.
Tytuły osi- daje możliwość podpisania poszczególnych osi wykresu.
Makropolecenia- (makro) jest to ciąg poleceń.
Nagłówek- tekst drukowany na każdej stronie i znajdujący się standardowo 1,3 cm od górnej krawędzi kartki papieru.
Stopka- tekst drukowany na każdej stronie i znajdujący się standardowo 1,3 cm od dolnej krawędzi kartki papieru.
ACCESS
Rekord- jest wiersz tabeli.
Pole- jest to kolumna tabeli.
Kwerenda- umożliwia wybieranie z tabel rekordów wg. określonych kryteriów, łączenie pól z różnych, powiązanych ze sobą tabel, wykonywanie obliczeń na polach liczbowych.
Formularz- służy do wprowadzania danych i prezentowania danych w innej, niż tabelaryczna, postaci.
Raport- stosuje się głównie w celu wydruku informacji w zaprojektowanej przez użytkownika postaci,
lub
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|